مجموعه ای از ۴۶ والپیپر فوق العاده زیبا با موضوع پول و طلا برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۴۸۰۰×۳۴۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

Gold And Money Wallpapers مجموعه 46 والپیپر زیبا با موضوع پول و طلا

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:مجموعه, ۴۶, والپیپر ,زیبا ,با ,موضوع ,پول ,و, طلا,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Unbelievable Sport HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر ورزشي فوق العاده

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,مجموعه, ۴۵, والپپر, ورزشی ,فوق العاده,,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است ، شامل ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و حتی تعدادی از آنها با سایز رزولوشن بالا ۲۰۰۰×۲۰۰۰ عرضه شده اند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند. این مجموعه ویژه ایام محرم توسط تیم دانلود تقدیم به تمامی عزاداران حسینی.

 

Moharam Wallpapers Downloadha مجموعه نفیس والپیپرهای ماه محرم با کیفیت بالا

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

والپیپرهای موسوم به Abstract بیشتر به والپیپرهای گفته می شود که مخلوطی از طرح های گرافیکی با چاشنی از هنر است که دارای جلوه های ویژه و تصویری زیبایی هستند و به صورت ساده میتوان آنها را والپیپرهای گرافیکی نامید. در این مجموعه ۱۱۰ والپیپر گرافیکی با کیفیت بالا و رزولوشن 1600×1200 یا ۱۹۲۰×۱۲۰۰ قرار گرفته است. 

 

abstract wallpapers 1 والپیپرهای گرافیکی و هنری زیبا Abstract Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:والپیپرهای, گرافیکی ,و, هنری ,زیبا, Abstract ,Wallpapers,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

مجموعه ۵ تصویر استوک با موضوع تجارت با فرمت JPG و اندازه های 4285×2839-5616×3744 پیکسل که میتوانند در طراحی های بزرگ مانند بنرها و بیلبوردها مورد استفاده قرار گیرند. این تصاویر به دلیل اندازه و کیفیت بالایشان میتوانند توسط طراحان برای سرعت بخشیدن به طراحی های مربوط به تجارت و مربوط به این تصاویر ، مورد استفاده قرار گیرند.

 

bussines stock photo تصاویر استوک با موضوع تجارت Business Stock Photo

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:تصاویر, استوک, با, موضوع, تجارت, Business, Stock ,Photo,
ارسال توسط پارسا

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Beautiful HD Cars Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Beautiful Cars HD Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

این بار مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر متنوع و دستچین شده برایتان آماده کرده ایم.در این مجموعه تصاویری با کیفیت از موضوعات گوناگون مانند طبیعت ، نجوم ، دنیای حیوانات و… وجود دارد.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

Incredible Mixed Wallpapers مجموعه 100 والپیپر متنوع و دستچین شده Incredible Mixed Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

مجموعه ۴۰ والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Wonderful Anime HD Wallpapers مجموعه 40 والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Themebin Wallpaper مجموعه 78 والپیپر پس زمینه Themebin Wallpaper

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:مجموعه, ۷۸ ,والپیپر, پس, زمینه, Themebin ,Wallpaper,
ارسال توسط پارسا

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers مجموعه ۴۵ والپیپر از مناظر زیبای شهرهای مشهور جهان

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

مجموعه ای فوق العاده از ۲۷۲ والپیپر زیبا و با کیفیت با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

Backgroung HD Wallpapers دانلود مجموعه 272 والپیپر متنوع و زیبا Backgroung HD Wallpapers 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

 

مجموعه ۴۵ والپیپر با کیفیت HD با موضوع بازی های کامپیوتری با فرمت jpg و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ فراهم آمده اند. در این مجموعه والپیپرهای با مضمون بازی های کامپیوتری قرار گرفته است. صحنه های از بازی ها و همچنین تصاویری از شخصیت های محبوب بازی ها در این مجموعه آماده استفاده به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ یا مصارف دیگر می باشد.

 

Games HD Wallpapers دانلود مجموعه ۴۵ والپیپر با کیفیت با موضوع بازی

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 





تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:دانلود,45,wallpaper,باکیفیت,با موضوع,بازی,
ارسال توسط پارسا

الپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

Best HD Wallpapers مجموعه 125 والپیپر با کیفیت و متنوع Best HD Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب

 





تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:دانلود,125,والپیپر,HD,
ارسال توسط پارسا

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد