یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity 3D Pro طراحي و ساخت بازي هاي سه بعدي با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:طراحی ,و, ساخت ,بازی, های ,سه بعدی, با, Unity, 3D ,Pro 4,0,1 f2,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای از ۴۶ والپیپر فوق العاده زیبا با موضوع پول و طلا برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۴۸۰۰×۳۴۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

Gold And Money Wallpapers مجموعه 46 والپیپر زیبا با موضوع پول و طلا

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:مجموعه, ۴۶, والپیپر ,زیبا ,با ,موضوع ,پول ,و, طلا,
ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره هفت ، ۳۰ آهنگ بی کلام که بیش از ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.


Festival of Instrumental Music 8 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 8

  

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:فستیوال, موسیقی ,بی کلام, مجموعه ۸,
ارسال توسط پارسا

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:افزایش, اندازه, عکس ,بدون ,کاهش ,کیفیت, Photo,Zoom, Pro 5,0,2,0,
ارسال توسط پارسا

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود. 

 

FotoSketcher تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.35

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:تبدیل, عکس ,به, انواع ,نقاشی ,Foto,Sketcher 2,35,
ارسال توسط پارسا

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. لازم به ذکر این نرم افزار از آندروید ۲٫۳ و پایین تر پشتیبانی میکند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 2.3.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:تماس, صوتی ,و, تصویری ,رایگان, Skype 6,0,0,120,
ارسال توسط پارسا

 

Happy Feet Two (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۳ کیفیت متفاوت می باشد|

| به همراه دانلود نسخه Bluray 1080p با حجم ۴ گیگابایت |

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به پست افزوده شد |

 

hayoola دانلود دوبله فارسی انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان Monsters vs Aliens

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۴٫۱ / ۰٫۷ گیگایت

کیفیت: BDRip 720p / Bluray 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان:یک شهاب سنگ حاوی مواد آلوده و روغنی از فضا به طور غیر منتظره ای با دختری به نام سوزان برخورد می کند و یکباره قد وی به طور اسرار آمیزی به ۱۵ متر می رسد و او با دوستانی عجیب و غریب (هیولا) آشنا می شود که با یکدیگر برای نجات زمین تلاش می کنند …

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره هفت ، ۳۴ آهنگ بی کلام که بیش از ۲ ساعت و ۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

در صورت استقبال از مجموعه ۹ و مجموعه ۱۰ که در هفته بعد منتشر خواهد شد ، فستیوال ادامه خواهد یافت.

 

Festival of Instrumental Music 9 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 9

  

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:فستیوال, موسیقی ,بی کلام, مجموعه ۹,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Unbelievable Sport HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر ورزشي فوق العاده

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,مجموعه, ۴۵, والپپر, ورزشی ,فوق العاده,,
ارسال توسط پارسا

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64

 

دانلود + ادامه مطلب




ارسال توسط پارسا

با خبرگردی اخبار روز همیشه در دستان شماست. با این نرم افزار در هر لحظه می توانید از خبرهای سایت های خبری و خبرگزاری های مختلف با خبر شوید. اخبار در خبرگردی به صورت هوشمند دسته بندی می شوند و متن خبر به صورت کامل از سایت های مختلف دریافت و ذخیره می شود. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد که هم اکنون می توانید از دانلودها دریافت نمایید . برخی از امکانات این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

khabar gardi دریافت تازه ترین خبر ها با نرم افزار خبرگردی مخصوص اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد. 

 

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.2

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:افزایش ,سرعت, سیستم ,Uniblue, SpeedUp,My,PC ,2013 5,3,4,2,
ارسال توسط پارسا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad قابل نصب است. این اپلیکیشن برای صفحه‌ی آیفون ۵ نیز بهینه شده است.
 

angry birds star wars بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv


Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 
نام انیمیشن : فانوس سبز – Green Lantern: The Animated ، قسمت های ۱ تا ۱۵
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
وضعیت : شروع مجدد فصل اول  
مدت زمان : ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTVRip
امتیاز : ۸٫۸/ ۱۰ 
زیرنویس  فارسی :  دارد
 
خلاصه داستان : Green Lantern : The Animated نام سریالی انیمیشنی و بسیار جذاب است که این بار در سایت دانلود ها برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۰ آغاز شده و سایت دانلود ها افتخار دارد تا با پخش هفتگی این انیمیشن در آمریکا و کانادا ، آن را برای کاربران خویش ارائه دهد ، البته ادامه قسمت های این انیمیشن از بهار ۲۰۱۲ پخش خواهد. داستان این انیمیشن که برگرفته شده از فیلمی سینمایی با همین نام است درباره فردی به نام هال اردن می باشد . که قرار است با گروهی موسوم به فانوس سبز که به نبرد با اهریمن بپردازد .  داستان این سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است و از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز این سریال را پیشنهاد می نماید.
 
دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Greeting Card Studio نرم افزاری ویژه و عالی برای طراحی انواع کارت پستال ها می باشد. این نرم افزار با پس زمینه ها و قالب های و افکت های زیبا کاربر را برای ساخت کارت پستال زیبا و کیفیت یاری میدهد. این نرم افزار کارت پستال های قابل پرینت زیبایی را برای مناسب های مختلف نظیر تبریک سال نو ، تولد ، ازدواج و… اماده طراحی دارد. در برخی از زمینه ها مانند ازدواج و تولد و.. نرم افزار دارای طرح های از پیش آماده قابل ویرایش است و کاربر دیگر نیازی به طراحی مجدد نخواهد داشت. البته در دیگر زمینه ها نیز نرم افزار با توجه به دارا بودن بیش از ۴۰۰ قالب و پس زمینه مسلما نیاز کاربر را در طراحی کارت پستال های متفرقه رفع خواهد کرد. نرم افزار دارای تعداد زیادی قاب ، قالب و اشیاء و سمبل های مختلف است که در طراحی های مختلف به کار خواهند آمد و کاربر فقط کافی است از عکس و متن اختصاصی خود استفاده نماید. پشتیبانی از انتخاب اندازه های مختلف و قابلیت هایی برای ویرایش عکس نظیر تنظیم نور و چرخش و کاهش اندازه عکس در کنار پرینت آسان کارت پستال ها از امکانات نهایی نرم افزار محسوب می شود. کارت پستال ساخته شده میتواند در فرمت هایی نظیر PDF, JPG, GIF, BMP, PNG, TIFF و HTML ذخیره کردد. 

 

greeting card studio طراحی انواع کارت پستال Greeting Card Studio 3.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:طراحی, انواع ,کارت ,پستال ,Greeting, Card ,Studio 3,1,
ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۰ ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

|در صورت استقبال از مجموعه ۱۰ ، بعد از ایام محرم مجموعه فسیتوال موسیقی بی کلام ادامه خواهد یافت|

 

Festival of Instrumental Music 10 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 10 (پایانی)

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت  IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل  IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است.  نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید. 

 

Gmail Notifie  Pro استفاده همزمان از چندین سرویس ایمیل Gmail Notifier Pro v4.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:آنتی ویروس ,قدرتمند ,Avast!, Free ,Antivirus 7,0,1474,
ارسال توسط پارسا

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:موزیک ,پلیر ,قدرتمند,JetAudio Plus 1,9,3 ,,اندروید,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است ، شامل ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و حتی تعدادی از آنها با سایز رزولوشن بالا ۲۰۰۰×۲۰۰۰ عرضه شده اند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند. این مجموعه ویژه ایام محرم توسط تیم دانلود تقدیم به تمامی عزاداران حسینی.

 

Moharam Wallpapers Downloadha مجموعه نفیس والپیپرهای ماه محرم با کیفیت بالا

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید. 

google earth مشاهده کره زمین و شهرها Google Earth Pro 6.2.2.6613 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:مشاهده ,کره زمین ,و, شهرها, Google ,Earth, Pro 6,2,2,6613 Final,
ارسال توسط پارسا

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:پخش, کننده, قدرتمند ,فیلم ,KMPlayer 3,4,0,59,
ارسال توسط پارسا

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود ,سریع ,و ,بی دردسر, FlashGet 3,7,0,1203,,
ارسال توسط پارسا

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید. 

hide folders 2012 قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.6.775 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قفل ,و, مخفی سازی ,اطلاعات ,Hide, Folders 2012 4,0 ,Build 4,0,6,775, Final,
ارسال توسط پارسا

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. 

بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

tuneup2013 قدرتمندترین بهینه ساز TuneUp Utilities 2013 v13.0.2020.14

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قدرتمندترین, بهینه ساز,TuneUp ,Utilities 2013 v13,0,2020,14,
ارسال توسط پارسا

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قدرتمندترین ,فشرده ساز, WinZip, Pro 17,0, Build 10283,
ارسال توسط پارسا

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 





ارسال توسط پارسا

والپیپرهای موسوم به Abstract بیشتر به والپیپرهای گفته می شود که مخلوطی از طرح های گرافیکی با چاشنی از هنر است که دارای جلوه های ویژه و تصویری زیبایی هستند و به صورت ساده میتوان آنها را والپیپرهای گرافیکی نامید. در این مجموعه ۱۱۰ والپیپر گرافیکی با کیفیت بالا و رزولوشن 1600×1200 یا ۱۹۲۰×۱۲۰۰ قرار گرفته است. 

 

abstract wallpapers 1 والپیپرهای گرافیکی و هنری زیبا Abstract Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:والپیپرهای, گرافیکی ,و, هنری ,زیبا, Abstract ,Wallpapers,
ارسال توسط پارسا

بازی Backgammon یکی از بهترین بازی‌های تخته‌نرد موجود برای اندروید است که در آن می‌توانید در حالت تک نفره یا دو نفره با دوستانتان به بازی بپردازید. این بازی با ظاهری ساده و مناسب برای یک بازی تخته‌نرد می‌تواند علاقه‌مندان به بازی تخته‌نرد را سرگرم کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

backgammon android بازی زیبای تخته نرد Backgammon 1.72   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:بازی ,زیبای ,تخته, نرد, Backgammon 1,72 ,, اندروید,
ارسال توسط پارسا

easyHDR Pro نرم افزاری کارآمد برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است که وظیفه آن پردازش میزان رنگ و نور و دیگر عوامل دینامیک درون تصویر است و با استفاده از این پردازش دست به تغییرات شگرف در تصویر میزند که در نهایت به جلوه دهی و کیفیت و رنگبندی و نور بهتر عکس می انجامد. در عکاسی یکی از مشکلات این است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعیت بوده سازگار نیست و این میتواند به دلیل لنز ضعیف دوربین یا عدم توانایی عکاس در تنظیم مناسب برای صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع این تناقض ها به وسیله پردازش ، میتواند ضمن افزایش وضوح و کیفیت عکس ، با تنظیم رنگ ، نور ، کنتراست و دیگر عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن عکس ، تصویری بسیار طبیعی ، زیبا و واضح را ارائه دهد. رفع نویز ، شبه وار بودن ، تنظیم درخشندگی ،  تصحیح اعوجاج رنگی نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزایش کیفیت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:افزایش ,کیفیت ,و, وضوح ,عکس ها ,easyHDR, Pro, 2,30,1,
ارسال توسط پارسا

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:خاموش ,شدن ,کامپیوتر ,در, زمان ,معین, PC ,Auto ,Shutdown, 5,4,
ارسال توسط پارسا

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

nero burning room رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 12 12.0.00800

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:رایت, انواع, لوح, های ,فشرده, Nero ,Burning, ROM ,12, 12,0,00800,
ارسال توسط پارسا

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه دی Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 January 2013

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

شرکت آشامپو (Ashampoo) یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی می باشد که حتما با محصولات آن آشنا هستید . این پک شامل آخرین نسخه های نرم افزارهای کاربردی این شرکت می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شده اند . برنامه هایی کاربردی برای کار با متون ، تصویر بردای از دسکتاپ ، ابزارهای حفاظتی و امنیتی ، کار با سی دی و دی وی دی ، ابزارهای بهینه سازی ویندوز و … جزء برخی از نرم افزارهای ارائه شده از این شرکت هستند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین نرم افزارهای این شرکت را به صورت یک مجموعه آماده در یافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

| دانلود محصولات Ashampoo ، آپدیت شده ۱۶٫۰۱٫۲۰۱۳ |

 

Ashampoo AIO Collection مجموعه نرم افزارهاي شركت آشامپو Ashampoo Softwares Collection

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

شرکت PiVi قبل از این با عرضه‌ی برنامه‌هایی همچون AgingBooth یا UglyBooth نشان داده است که توانایی‌های زیادی در ساخت اینچنین برنامه‌ها و دستکاری چهره شما جهت سرگرمی دارد! اکنون این شرکت در جدیدترین اپلیکیشن خودش کار جالبتری را انجام خواهد داد و آن هم ترکیب چهره‌ی دو نفر با یکدیگر است! کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mixbooth ترکیب چهره شما با دوستانتان در نرم افزار سرگرم کننده MixBooth   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

دانلود Viddy - نرم افزار موبایل فیلمبرداری با افکت های زیبا

Viddy نرم افزاری ساده ولی قدرتمند برای فیلمبرداری، اعمال افکت و موزیک و اشتراک ویدئوهای شماست. توسط این نرم افزار خیلی راحت می توانید از بهترین لحظات زندگی خود فیلمبرداری کرده و سپس آن را ویرایش کنید. نرم افزار امکانات ویرایشی مفید و منحصر بفردی همچون اعمال افکت به ویدئو، قرار دادن صدا و موزیک روی ویدئو و... را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه امکان اشتراک گذاری ویدئو در سایت هایی مثل فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و... را بسیار آسان می کند.





ارسال توسط پارسا

دانلود ™Shrek Kart - بازی موبایل شرک در مسابقات کارتینگ

شرک و دوستانش برای یک مسابقه و جایزه آن دارند تلاش می کنند؛ پادشاه مسابقات کارتینگ! در این بازی شما نقش شرک را دارید و با بقیه رقابت می کنید. این بازی دارای 4 نوع مسابقه، مسابقه چند نفره با استفاده از وای فای، 19 جام و 72 مدل رقابت، 10 ماشین مختلف، 15 نوع جاده و... می باشد.





ارسال توسط پارسا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد