والپیپرهای موسوم به Abstract بیشتر به والپیپرهای گفته می شود که مخلوطی از طرح های گرافیکی با چاشنی از هنر است که دارای جلوه های ویژه و تصویری زیبایی هستند و به صورت ساده میتوان آنها را والپیپرهای گرافیکی نامید. در این مجموعه ۱۱۰ والپیپر گرافیکی با کیفیت بالا و رزولوشن 1600×1200 یا ۱۹۲۰×۱۲۰۰ قرار گرفته است. 

 

abstract wallpapers 1 والپیپرهای گرافیکی و هنری زیبا Abstract Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:والپیپرهای, گرافیکی ,و, هنری ,زیبا, Abstract ,Wallpapers,
ارسال توسط پارسا

بازی Backgammon یکی از بهترین بازی‌های تخته‌نرد موجود برای اندروید است که در آن می‌توانید در حالت تک نفره یا دو نفره با دوستانتان به بازی بپردازید. این بازی با ظاهری ساده و مناسب برای یک بازی تخته‌نرد می‌تواند علاقه‌مندان به بازی تخته‌نرد را سرگرم کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

backgammon android بازی زیبای تخته نرد Backgammon 1.72   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:بازی ,زیبای ,تخته, نرد, Backgammon 1,72 ,, اندروید,
ارسال توسط پارسا

easyHDR Pro نرم افزاری کارآمد برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است که وظیفه آن پردازش میزان رنگ و نور و دیگر عوامل دینامیک درون تصویر است و با استفاده از این پردازش دست به تغییرات شگرف در تصویر میزند که در نهایت به جلوه دهی و کیفیت و رنگبندی و نور بهتر عکس می انجامد. در عکاسی یکی از مشکلات این است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعیت بوده سازگار نیست و این میتواند به دلیل لنز ضعیف دوربین یا عدم توانایی عکاس در تنظیم مناسب برای صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع این تناقض ها به وسیله پردازش ، میتواند ضمن افزایش وضوح و کیفیت عکس ، با تنظیم رنگ ، نور ، کنتراست و دیگر عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن عکس ، تصویری بسیار طبیعی ، زیبا و واضح را ارائه دهد. رفع نویز ، شبه وار بودن ، تنظیم درخشندگی ،  تصحیح اعوجاج رنگی نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزایش کیفیت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:افزایش ,کیفیت ,و, وضوح ,عکس ها ,easyHDR, Pro, 2,30,1,
ارسال توسط پارسا

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:خاموش ,شدن ,کامپیوتر ,در, زمان ,معین, PC ,Auto ,Shutdown, 5,4,
ارسال توسط پارسا

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

nero burning room رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 12 12.0.00800

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:رایت, انواع, لوح, های ,فشرده, Nero ,Burning, ROM ,12, 12,0,00800,
ارسال توسط پارسا

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه دی Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 January 2013

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

شرکت آشامپو (Ashampoo) یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی می باشد که حتما با محصولات آن آشنا هستید . این پک شامل آخرین نسخه های نرم افزارهای کاربردی این شرکت می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شده اند . برنامه هایی کاربردی برای کار با متون ، تصویر بردای از دسکتاپ ، ابزارهای حفاظتی و امنیتی ، کار با سی دی و دی وی دی ، ابزارهای بهینه سازی ویندوز و … جزء برخی از نرم افزارهای ارائه شده از این شرکت هستند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین نرم افزارهای این شرکت را به صورت یک مجموعه آماده در یافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

| دانلود محصولات Ashampoo ، آپدیت شده ۱۶٫۰۱٫۲۰۱۳ |

 

Ashampoo AIO Collection مجموعه نرم افزارهاي شركت آشامپو Ashampoo Softwares Collection

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

شرکت PiVi قبل از این با عرضه‌ی برنامه‌هایی همچون AgingBooth یا UglyBooth نشان داده است که توانایی‌های زیادی در ساخت اینچنین برنامه‌ها و دستکاری چهره شما جهت سرگرمی دارد! اکنون این شرکت در جدیدترین اپلیکیشن خودش کار جالبتری را انجام خواهد داد و آن هم ترکیب چهره‌ی دو نفر با یکدیگر است! کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mixbooth ترکیب چهره شما با دوستانتان در نرم افزار سرگرم کننده MixBooth   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

دانلود Viddy - نرم افزار موبایل فیلمبرداری با افکت های زیبا

Viddy نرم افزاری ساده ولی قدرتمند برای فیلمبرداری، اعمال افکت و موزیک و اشتراک ویدئوهای شماست. توسط این نرم افزار خیلی راحت می توانید از بهترین لحظات زندگی خود فیلمبرداری کرده و سپس آن را ویرایش کنید. نرم افزار امکانات ویرایشی مفید و منحصر بفردی همچون اعمال افکت به ویدئو، قرار دادن صدا و موزیک روی ویدئو و... را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه امکان اشتراک گذاری ویدئو در سایت هایی مثل فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و... را بسیار آسان می کند.





ارسال توسط پارسا

دانلود ™Shrek Kart - بازی موبایل شرک در مسابقات کارتینگ

شرک و دوستانش برای یک مسابقه و جایزه آن دارند تلاش می کنند؛ پادشاه مسابقات کارتینگ! در این بازی شما نقش شرک را دارید و با بقیه رقابت می کنید. این بازی دارای 4 نوع مسابقه، مسابقه چند نفره با استفاده از وای فای، 19 جام و 72 مدل رقابت، 10 ماشین مختلف، 15 نوع جاده و... می باشد.





ارسال توسط پارسا

دانلود Accupedo-Pro Pedometer - نرم افزار موبایل قدم شمار

Accupedo-Pro Pedometer یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود. این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش شروع به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.





تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:دانلود, Accupedo,-,Pro ,Pedometer, - ,نرم افزار, موبایل, قدم ,شمار,
ارسال توسط پارسا

دانلود Re-Volt Classic - بازی موبایل مسابقه ماشین های کنترلی

در بازی Re-Volt Classic شما کنترل یک ماشین کنترلی رادیویی را بر عهده دارید و باید آن را هدایت کنید تا در مسابقه پیروز شوید. ویژگی جالبی که این بازی دارد وجود سلاح روی ماشین است که در طول مسابقه باید از آن استفاده کنید و رقیبان خود را نابود سازید. 14 جاده، 42 ماشین، 5 مدل مسابقه، گرافیک بی نظیر، کنترل لمسی، صداهای کلاسیک و... از ویژگی های این بازی است.





ارسال توسط پارسا

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional v4.0 - نرم افزار طراحی 3 بعدی ساختمان

Ashampoo 3D CAD Professional نرم افزاری قدرتمند از شرکت Ashampoo می باشد که شما با کمک آن قادر خواهید بود تا به طور حرفه ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید. این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که نیاز های عکاسان حرفه ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم افزار را می دهد. با قدرت شگفت آوری که این نرم افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط ها بنا به علاقه خود بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت چند لایه ای از دیوار و سقف و کف با دقت میلی متری اشاره نمود و همچنین می توانید شبیه سازی را در این نرم افزار در ابعاد و سایزهای بزرگتری انجام داد. دیگر ویژگی جالب این نرم افزار این است که  با وارد کردن قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ی کلی پروژه را بدست آورید.





تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:Ashampoo ,3D, CAD ,Professional ,v4,0 ,-, نرم افزار, طراحی ,3 ,بعدی ,ساختمان,
ارسال توسط پارسا

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

اگر اهل کارتون و انیمیشن باشید حتماً با انیمیشن محبوب Monsters Inc. آشنایی دارید. حالا بازی این انیمیشن زیبا توسط Walt Desney برای iOS ارائه شده است و شما می‌توانید از این بازی سرگرم‌کننده لذت ببرید. شما در این بازی در نقش قول‌ها ظاهر می‌شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و با دویدن، پرش و عبور از قول‌های بازی برای نجات Boo تلاش می‌کنید. فضای این بازی دو‌بعدی است و دارای محیطی شاد و سرگرم‌کننده می‌باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

monsters inc run بازی زیبا و سرگرم کننده Monsters Inc. Run   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

بازی Eufloria HD یک بازی با ایده‌ای زیبا است که نظر خیلی از منتقدین بازی‌ها را به سمت خود جلب کرده است. در این بازی شما در محیطی استثنایی باید به پرورش گیاهان بپردازید و از منابع گوناگون موجود نیز برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرید. این بازی دارای ۲۵ مرحله‌ی جذاب در حالت "داستانی" است. ولی در حالات دیگر می‌توانید نامحدود هرچه خواستید بازی کنید. همچنین صداگذاری این بازی نیز بارها مورد تحسین قرار گرفته است و می‌توان گفت این بازی از حر نظر، حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند شما را جذب زیبایی‌های خود کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

eufloria hd android بازی زیبای Eufloria HD 1.0.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی ,زیبای, Eufloria HD 1,0,3, – اندروید,
ارسال توسط پارسا

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password  خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید. در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

 

teamviewer اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:اتصال ,به, کامپیوترها, از, راه ,اینترنت, Team,Viewer 8,0,16642,
ارسال توسط پارسا

یاهو یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه اعلام وضعیت آب و هوا به شمار می‌رود و به‌صورت پیش‌فرض برای چندین سیستم‌عامل نرم‌افزارهای جداگانه دارد. اما نرم‌افزار اندروید یاهو نیز با ظاهری مناسب و با داشتن ویجت‌های کاربردی می‌تواند گزینه‌ی مناسب برای اطلاع یافتن از وضعیت آب و هوای شهر مورد نظرتان باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather android پیش بینی وضعیت آب و هوا با نرم‌افزار اختصاصی Yahoo! Wearher 1.0.9   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۱ ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.
 

Festival of Instrumental Music 11 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 11

  

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:فستیوال, موسیقی, بی ,کلام, مجموعه, ۱۱,
ارسال توسط پارسا

فایل منیجرها یکی از ابزارهای واجب برای گوشی اندرویدی شما به حساب می‌رود. با فایل منیجرها می‌توانید فولدرها و فایل‌های گوناگون روی موبابل یا تبلت خود را مدیریت کنید. Solid Explorer یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه است و با محیطی زیبا و در عین حال با داشتن ابزارهای کاربردی می‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. همچنین این نسخه، نسخه‌ی Full این برنامه می‌باشد و همه‌ی امکانات در آن گنجانده شده است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

solid explorer android مدیریت فایلها و اطلاعات با فایل منیجر Solid Explorer 1.4.1   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Free Ringtone Maker نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید. در هنگام پخش موزیک مورد نظر برای ساخت رینگتون ، با توجه به گرافیکی بودن ، میتوانید زمان مورد نظر جهت تبدیل شده به رینگتون را انتخاب کنید. میتوانید روی رینگتون افکت های جذاب موجود در نرم افزار را قرار دهید. تمامی این مراحل بیشتر از ۳ دقیقه طول نخواهند کشید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتوانید موزیک مورد نظر را در داخل نرم افزار گوش دهید و بررسی های لازم را انجام دهید. قابلیت تنظیم کیفیت و حجم مورد نظر برای رینگتون نیز فراهم شده است. نکته مهم این نرم افزار در سادگی و رایگان بودن آن است و اینکه در انواع ویندوزها قابل اجرا است و برای کار با آن نیاز به دانش فنی و صرف زمان بالا نیست. باتوجه به ویزاردی بودن آن تمامی مراحل بسیار ساده و قابل فهم خواهد بود. برای ساخت رینگتون این نرم افزار ساده نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد تا نیازی به نصب نرم افزارهای پیچیده و حجیم و کرک شده نداشته باشد.

 

free ringtone maker ساخت سریع و آسان رینگتون Free Ringtone Maker 2.4.0.948

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:ساخت, سریع ,و, آسان, رینگتون ,Free, Ringtone ,Maker 2,4,0,948,
ارسال توسط پارسا

CyberLink YouPaint نرم افزاری سرگرم کننده برای نقاشی با استفاده از کامپیوترهای خانگی با قابلیت پشتیبانی از قلم های نوری و لمسی است. این نرم افزار با داشتن ابزارهای زیاد و انواع قلموها و براش ها و پالت های رنگی میتواند وقت زیادی از شما را برای ایجاد نقاشی های زیبا صرف کند. باتوجه به سازگاری با قلم های نوری و صفحات لمسی ، اگر مجهز به چنین دستگاه هایی باشید ، رسم نقاشی با این نرم افزار را بسیار واقع گرایانه خواهید دید. این نرم افزار مخصوصا برای کودکان بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود و باعث ایجاد نبوغ بیشتر در انها خواهد شد. ابزار رسم این نرم افزار شامل گچ ، مداد شمعی ، مداد رنگی و ماژیک خواهد بود که با انتخاب سایز و رنگ آن کاربر میتواند به رسم اشکال بپردازد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۰ نوع رنگ یک پالت رنگی بزرگ و جذاب را در اختیار کاربر قرار میدهد تا در نقاشی خود از آنها به درستی استفاده کند و اثری زیبا خلق نماید. این نرم افزار دارای اشکال مختلفی نظیر حیوانات و وسایل مختلف نیز می باشد تا آنها را در نقاشی مورد استفاده قرار دهید. YouPaint نرم افزار نقاشی است که به شما اجازه می دهد تا از ابزار نقاشی و یا سطل رنگ و رنگ برای ایجاد نقاشی های پر جنب و جوش از صفحات رنگ آمیزی سرگرم کننده استفاده کنید. و اگر شما از نتیجه راضی نیستید، فقط آن را پاک کنید و دوباره شروع کنید! این نرم افزار دارای اشکالی آماده از درختان و گل و سبزه و شکوفه است که میتوانید با انتخاب آنها و کلیک موس یا به صورت لمسی آنها را به صورت تکرار شونده درون نقاشی خود قرار دهید. همچنین نرم افزار دارای ۷۶ نوع برچسب است که میتواند آنها را چرخاندن و تغییر سایز متناسب با نقاشی خود مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار در ورودی خود از عکس هایی با فرمت های BMP ، GIF و ICO و JPG و PNG وTIFF پشتیبانی کرده و در هنگام خروجی گرفتن نیز فرمت های Jpg , BMP و Png قابل استفاده خواهند بود.

 

CyberLink YouPaint تقاشی حرفه ای و سرگرم کننده CyberLink YouPaint 1.5.0.4713

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:نقاشی ,حرفه ای ,و, سرگرم ,کننده, CyberLink ,YouPaint 1,5,0,4713,
ارسال توسط پارسا

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند. 

 

Efficient Sticky Notes Pro چسباندن یادداشت به دسکتاپ Efficient Sticky Notes Pro 3.10.326

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:چسباندن, یادداشت ,به, دسکتاپ, Efficient, Sticky, Notes, Pro 3,10,326,
ارسال توسط پارسا

نرم‌افزار Scientific Calculator یک ماشین‌حساب مهدنسی با امکانات زیاد است که می‌تواند به بسیاری از نیازهای شما پاسخ دهد. این نرم‌افزار با داشتن قابلیت‌های یک ماشین حساب مهندسی همچون حل مسایل پیچیده، رسم نمودار، داشتن فرمول‌های آماده و… می‌تواند بسیاری از مسایل را برای شما حل کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

scientific calculator android ماشین حساب مهندسی Scientific Calculator 2.8.9   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:ماشین ,حساب ,مهندسی ,Scientific ,Calculator 2,8,9 – ,اندروید,
ارسال توسط پارسا

تصویر پس زمینه زنده یا لایو والپیپر Aquarium Live Wallpaper همانگونه که از اسمش مشخص است یک آکواریوم با ماهی‌های رنگارنگ به‌عنوان عکس پس‌زمینه‌ی گوشی اندرویدی شما است. این والپیپر همچنین قابلیت‌های تنظیم متعددی برای شما فراهم کرده است. برای مثال می‌توانید نوع ماهی‌ها را از بین ۱۴ ماهی موجود انتخاب کنید یا تصویر پس زمینه آکواریوم را عوض کنید و یا گیاهان داخل آکواریوم را به سلیقه خود مشخص کنید. یک مزیت قابل توجه این والپیپر قابلیت پشتیبانی از حالت افقی و عمودی موبایل است. برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

 

aquarium live wallpaper android تصویر پس زمینه زنده Auarium Live Wallpaper 3.1   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:تصویر ,پس ,زمینه ,زنده, Auarium, Live, Wallpaper 3,1 – ,اندروید,
ارسال توسط پارسا

Frankenweenie دانلود انیمیشن فرنکنوینی Frankenweenie 2012

نام انیمیشن: Frankenweenie

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: زمانی که اسپارکی، سگ ویکتور با یک ماشین تصادف میکند و از دنیا می رود،ویکتور تصمیم می گیرد از تنها راهی که می داند او را به زندگی باز گرداند اما زمانی که این سگ خرابی به بار می آورد و همسایه ها را وحشت زده می کند، ویکتور تلاش می کند والدینش و همسایه ها را متقاعد کند که اسپارکی هنوز همان سگ مهربان و وفادار است…

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود, انیمیشن, فرنکنوینی, Frankenweenie ,2012,
ارسال توسط پارسا

بازی Oregan Whale داستان نهنگی است که با واگنی که به پشت او بسته شده در حال حرکت است، شما باید با هدایت این نهنگ او را تا جایی که می‌توانید جلو ببرید، و البته امتیاز بیشتری هم بگیرید! در این راه می‌توانید با پریدن روی آب یا شیرجه زدن در آب از موانع عبور کرده و مسیر بیشتری را طی کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

oregon whale android بازی سرگرم کننده Oregon Whale 1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی, سرگرم, کننده, Oregon, Whale, 1,0 –, اندروید,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

 

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 





ارسال توسط پارسا

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Nokia PC Suite نرم افزاری طراحی شده برای صاحبان گوشی های نوکیا جهت انتقال اطلاعات مهم از گوشی موبایل به کامپیوتر و برعکس می باشد. با این حال این نرم افزار قابلیت کنترل برخی از امکانات موبایل از طریق موبایل را نیز داراست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به وسیله این نرم افزار امکانات جدیدی جهت ویرایش و انتقال اطلاعات و تهیه نسخه های پشتیبان از داده های درون موبایل برای کاربر فراهم می شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و با چند دقیقه صرف وقت تمامی امکانات در دستان شما خواهد بود. چهار نوع روش اتصال به این نرم افزار میسر است که به ترتیب اتصال با بلوتوث ، اتصال با مادون قرمز ، اتصال با serial cable (CA-42) و اتصال از طریق پورت USB این روش ها می باشند. شاید یکی از قابلیت مهم که بایستی به آن اشاره کرد ، نوشتن پیام کوتاه در نرم افزار Nokia PC Suite و ارسال آن توسط گوشی موبایل می باشد. به این ترتیب ضمن افزایش سرعت نوشتن برخی از محدودیت ها نیز از بین رفته است. قابلیت بعدی امکان تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین و پیام های کوتاه می باشد و در این صورت میتوانید فایل های پشتیبان را در مواقع لزوم بازگردانی نیز نمایید. به وسیله ابزار تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین ، یادداشت ها و تقویم نیز میتوانید نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس بازگردانی نمایید. برخی از کاربران برای اتصال به اینترنت از گوشی موبایل استفاده میکنند ، به وسیله Nokia PC Suite این امر به سادگی میسر خواهد بود. انتقال اطلاعاتی نظیر عکس ، موزیک ، ویدیو و… و ویرایش مخاطبین و عکس ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. نصب برنامه های جاوا بر روی گوشی و همچنین تبدیل و ساخت رینگتون امکاناتی است که شاید مورد استفاده قرار گیرند.

 

nokia pc suite مدیریت و کنترل گوشی های نوکیا Nokia PC Suite 7.1.180.94

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:مدیریت ,و, کنترل, گوشی ,های, نوکیا, Nokia, PC ,Suite 7,1,180,94,
ارسال توسط پارسا

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.

 

multiponk android بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:بازی, زیبا, و ,مهیج, ۱۴,٫Multiponk 1,0 – اندروید,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ۵ تصویر استوک با موضوع تجارت با فرمت JPG و اندازه های 4285×2839-5616×3744 پیکسل که میتوانند در طراحی های بزرگ مانند بنرها و بیلبوردها مورد استفاده قرار گیرند. این تصاویر به دلیل اندازه و کیفیت بالایشان میتوانند توسط طراحان برای سرعت بخشیدن به طراحی های مربوط به تجارت و مربوط به این تصاویر ، مورد استفاده قرار گیرند.

 

bussines stock photo تصاویر استوک با موضوع تجارت Business Stock Photo

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:تصاویر, استوک, با, موضوع, تجارت, Business, Stock ,Photo,
ارسال توسط پارسا

Viking Sword دانلود مستند اسرار شمشیر وایکینگها Secrets of the Viking Sword

نام مستند : PBS – NOVA – Secrets of the Viking Sword

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۴ دقیقه

حجم : ۵۳۲ مگابایت

کیفیت : HDTV 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با مستند زیبایی محصول شبکه pbs در خدمت شما سروران گرامی هستیم.وایکینگ ها دسته‌ای از نورس‌ها بودند که نیاکانشان از دانمارک و دریای کاتگات سفر کرده ، خود را به سوئد و نروژ رسانیده و جانشین مردمان سلتی تباری شده بودند. نزدیک به سال ۸۰۰ تا ۱۰۵۰ برای سه سده، جنگجویان وایکینگ با کشتی‌های دراز و درخشان خود، اروپا را به ترس وامیداشتند. آنها از اسکاندیناوی برای جستجوی نقره ، بردگان و زمین به دریا رفتند. برخی از آنها به بریتانیا و فرانسه یورش می‌بردند، و برخی دیگر به روسیه و رودهای دوردست آسیا. وایکینگ‌ها جویندگان دلیر و بی باکی بودند. آنها با بی باکی از میان امواج خروشان اقیانوس اطلس گذر کرده، ایسلند و گروئنلند را یافتند و به شمال آمریکا نیز گام نهادند.آنها از ابزار آلات جنگی ویژه ای بهره می بردند.شگفت انگیز ترین آنها شمشیر فنا ناپذیر وایکنگ ها Ulfberht بود.در انتهای تیغه ی این شمشیر چنانچه روی تصویر زیر می بینید منبت کاری خاصی انجام شده بود.نحوه ی ساخت این شمشیر که نیازمند تراز بالای علمی و فناوری آنها بوده است همچون رازی باقی مانده بود.اما در این مستند خواهیم دید با امکانات عصر وایکینگها چگونه آنها موفق به ساخت این ابزار آلات اعجاب انگیز می شده اند….

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Word to FlipBook نرم افزاری عالی و کاربردی برای ساخت کتاب های دیجیتال می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های نوشتاری خود را درون کتاب های دیجیتال قرار دهید به صورتی که همانند یک کتاب واقعی قابل ورق زدن و جابجا شدن باشد. این نرم افزار فایل های نرم افزار Microsoft Word و OpenOffice که دارای فرمت هایی نظیر docx و ods و… هستند را به کتاب های تصویری یا Flip Book با فرمت های فلش تبدیل خواهد کرد. در واقع این نرم افزار برایتان کتاب های دیجیتال با قابلیت ورق زدن را خواهد ساخت. این کتاب ها بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود و میتوانید قالب های مختلفی را بسازید یا از قالب های از قبل ساخته شده نرم افزار استفاده کنید. بنابراین با این نرم افزار میتوانید انتشارات دیجیتال، کاتالوگ دیجیتال، وب سایت کتاب، مجله اینترنتی جذاب دیجیتال را در کمتر از ۵ دقیقه بسازید. نیازی به دانش فنی بالا و در زمینه فلش نخواهد بود ، کافی است فایل های نوشتاری خود را وارد کنید و سپس با انتخاب استایل از قبل آماده و انتخاب افکت ها ، کتاب تصویری و دیجیتال خود را تحویل بگیرید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک متن فایل ها را استخراج خواهد کرد. در هنگام ساخت میتوانید قابلیت جستجو پذیر بودن متن درون کتاب را فعال کنید تا در موتورهای جستجو یافت شوند. همچنین میتوانید به کتاب دیجیتال موزیک اضافه کنید و لوگو خودتان را روی آن قرار دهید. میتوانید برای کتاب خودتان بکگراند قائل شوید و همچنین با پسورد از کتاب ساخته شده محافظت کنید یا اینکه دسترسی هایی نظیر قابل پرینت بودن و… را محدود کنید. در انتها برای خروجی گرفتن ، فرمت اصلی فلش خواهد بود. ولی میتوانید این فایل را برروی لوح های فشرده با استفاده از نرم افزار رایت نمایید و در دستگاه هایی که قابلیت پخش فلش را دارند ، نمایش دهید. یا با فرمت exe و اجرایی آن را در آورید.

 

Word to FlipBook ساخت کتاب های دیجیتال Word to FlipBook 2.0.0

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:ساخت, کتاب, های, دیجیتال, Word ,to ,FlipBook 2,0,0,
ارسال توسط پارسا

USB Disk Security نرم افزار تقریبا نام آشنایست که همانطور که از نام آن مشخص است برای محافظت کامپیوتر در برابر انواع حافظه های usb می باشد. این محافظت شامل حذف ویروس های ورودی از پورت usb  و همچنین قفل کردن پورت usb برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات می باشد. همانطور که میدانید ، نرم افزارهای آنتی ویروس در زمینه محافظت از پورت های usb دارای ضعف هایی هستند و برای رفع این نقص بایستی نرم افزاری مانند USB Disk Security روی ویندوز نصب شود. USB Disk Security میتوانید ویروس ها و فایل های مخربی که قصد دارند از طریق این درگاه وارد سیستم شوند را شناسایی و حذف کنند. این نرم افزار از انواع حافظه های usb نظیر USB Drive, USB Mass Storage Device, Flash Disk, flash Memory Card, Ipod, Removable Storage Media پشتیبانی میکند و آنها را پاکسازی می نماید.

روی دیگر نرم افزار USB Disk Security قفل کردن پورت های usb برای جلوگیری از این مورد که هرکسی نتواند به اتصال حافظه usb اطلاعات داخل کامپیوترتان را کپی یا به سرقت ببرد. همچنین ابزاری های دیگری نیز در نرم افزار تعبیه شده است که برخی از آنها عبارت اند از Disk Cleanup برای پاکسازی هارد دیسک از اطلاعات زائد و Repair System برای رفع مشکلات معمول سیستم . این نرم افزار همچنین قابلیت آپدیت شدن را دارد که در مقایسه با نرم افزارهای مشابه این مورد کاملا بی نظیر است. 

 

USB Disk Security 6.2.0.30 DC 02.01.2013

usb disk security حذف ویروس حافظه های فلش با USB Disk Security 6.2.0.30

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:حذف, ویروس, حافظه, های ,فلش ,با, USB ,Disk ,Security 6,2,0,30,
ارسال توسط پارسا

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Beautiful HD Cars Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Beautiful Cars HD Wallpapers

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۲ ، ۲۶ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

 

Festival of Instrumental Music 12 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 12

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:فستیوال,موسیقی,بی,کلام,
ارسال توسط پارسا